نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2781
-
الف
+

بازیگر سریال «خانه بی پرنده» با «مرگ خاموش» به تلویزیون بازمی گردد

«سامیه لک» به زودی با یک کرکتر متفاوت در سریال «مرگ خاموش» به تلویزیون بازمی گردد.

«سامیه لک» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بعد از سال ها به زودی با یک کرکتر متفاوت در سریال «مرگ خاموش» به تلویزیون بازمی گردد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سامیه لک» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون ایران بازی وی را در سریال «خانه بی پرنده» شاهد هستند، به زودی با یک کرکتر متفاوت در سریال «مرگ خاموش» به تلویزیون بازمی گردد.

«سامیه لک» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایراندر مورد آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: نزدیک به سه اثر را به تازگی به اتمام رسانده‌ام که از جمله آن ها می‌توان به سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی «احمد معظمی» اشاره کرد.

وی درباره این سریال ادامه داد : از نظر من این سریال اثری با کیفیت است که توسط مخاطبان مورد استقبال قرار می گیرد.

بازیگر سریال «خانه بی پرنده» درباره کرکتر خود در سریال «مرگ خاموش» به میزان گفت : در واقع این کرکتر بسیار ویژه است و خوشحالم که «احمد معظمی» ریسک کرد و این کرکتر را که با تمام آثار قبلی من کاملاً متفاوت است ، به من سپرد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : من در این سریال نقش «الهه» را بازی می کنم که تا به حال چنین کرکتری از من دیده نشده و یکی از شخصیت‌های اصلی اثر است.

وی درباره بازیگران سریال «مرگ خاموش» افزود: همبازی شدن با «ستاره اسکندری» بعد از سریال «مرگ تدریجی یک رویا» و پس از 12 سال اتفاق جذاب این اثر برای من بود.

«سامیه لک» درباره سایر آثار خود در عرصه بازیگری ادامه داد : علاوه بر سریال مرگ خاموش در فلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی »مجید صالحی» به ایفای نقش پرداختم که قرار بود نوروز نشر شود اما اکنون از زمان دقیق نمایش آن اطلاعی ندارم.

«سامیه لک» در ماه جوزا(خرداد) سال 1359 خورشیدی به دنیا آمد .

از فعالیت های هنری اش «مرگ تدریجی یک رویا»، «آواز در باران»، «قلب یخی» و «خانه بی پرنده» را می توان نام برد.

«مرگ تدریجی یک رویا» اولین سریال تلویزیونی «فریدون جیرانی» بود که از صدا و سیمای ایران نشر شد.

م ح/ ب م
 

نظر شما
ارسال نظر